درباره ی همه چیز

بهترین راه برای پیدا کردن اطلاعات

درباره ی همه چیز

بهترین راه برای پیدا کردن اطلاعات

جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات

جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات


کرمانشاه در صدر:



کرمانشاه ، شهرستانهای تهران، زنجان، اردبیل، قزوین، قم، مازنداران، اصفهان، آذربایجان غربی و کرمان بترتیب ده رتبه نخست در درصد تعداد ثبت نام شدگان به نسبت مجموع تعداد دانش آموزان و فرهنگیان
+

داستان کوتاه

داستان کوتاه

هنگامی که ابن السر هنوز جوان بود، شنید که پدرش با درویشی صحبت می کند.

درویش گفت: " نگران کارهای شما هستم. فکر می کنم چه تاثیری می خواهید بر نسل آینده بگذارید."

پدر پاسخ داد: " من چه کار به نسل های آینده دارم؟ من که هیچوقت آن ها را نمی بینم! وقتی بمیرم، همه چیز تمام می شود و دیگر برایم مهم نیست که اخلافم چه بگویند."

ابین السر هرگز آن گفت و گو را فراموش نکرد. تمام عمرش سعی کرد کارهای خیر بکند، به دیگران کمک بکند و کار خودش را با عشق انجام بدهد.

همه می دانستند که او همواره نگران دیگران است. وقتی درگذشت، آثار زیادی از خود به جا گذاشت که در بهبود وضع شهرش بسیار موثر بود.

دستور داد بر سنگ مزارش این جمله را حک کنند: " عمری که با مرگ تمام شود، به هیچ نمی ارزد."

ساخت جعبه

ساخت جعبه

با بریدن الگوی زیر و چسب زدن کناره های آن می توانید یک جعبه بسیار زیبا داشته باشید


الگوی در جعبه


سر و ته جعبه